Lördag med bruuudarna!

Godmorgon Lördag, Har verkligen varit underbart att få sova ut idag kan jag lova er, o när jag vaknar går jag in på banken för att fixa med sparkonto o sånt o vips så hade jag helt glömt att lönen kom igår o överraskad blev jag ska jag tala om för er, fick mer än vad jag hade räknat med! Lycka stavas det!

Hur som helst, Dagen har mycket att erbjuda blir nu på förmiddagen ett par lugna timmar innan jag ska göra mig iordning för att åka in till Oslo med Yosefine och kolla runt lite på saker o ting innan vi ska möta upp de andra bruudarna för att ikväll ska vi ut o äta , typ som en avskedsmiddag för vår bättre hälft Yosefine som flyttar hem om 2 veckor:(...Kommer bli galet trist, Men vi kommer fortsätta hålla kontakten och hon ska ju upp till sthlm till hösten o plugga så har sagt till henne att hon kan räkna med att jag lär besöka henne en hel del! Och så ska hon plugga till frisör också, Jaja nu vet vi vem som ska få fixa mitt hår i fortsättn. ;) haha

Kärlek till er♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du plugga?:)

2011-05-21 @ 16:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0