Maj månad...

1 maj har inte bjudit på allt för mycket då jag mest bara slappat o sovit bort hela dagen.
Har dock varit skönt så ska verkligen inte klaga...
Annars, Maj  nu då en riktig vårmånad , skönt som fan att sommaren närmar sig med stormsteg. Mindre kul är att min helt klart bästa vän här flyttar hem första helgen i Juni, vilket innebär väldigt mycket smärta i hjärtat:'( men ska ta vara på de sista veckorna nu och ha så kul som det bara går att ha!

Ska försöka få Simone att komma hit o hälsa på nästa helg också, då jag saknar henne sinnes sjukt mycket.       Även om det är någon annan där hemma som är sugen på att komma hit, ni är varmt välkommna!
Sen kommer mamma,pappa o förhoppningsvis bror min hit 1 helgen i Juni vilket är samma helg som Yosefine flyttar hem, så blir skönt att få lite sällskap då! Ser fram emot detta jätte mycket.
Och imorgon ska jag sätta mig ner med familjen o diskutera framtiden: Hur länge jag blir kvar här, hur länge jag får ledigt i sommar och lite andra viktiga saker som jag gärna vill veta.
Saknar er som fan där hemma <3


Valde en passande bild till texten, Yosefine o Jag , Kommer sakna henne galet mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0