Middag(tips)

Och så har man precis fått i sig lite middag, snart dags att köra 3dje o sista styrkepasset för dagen. Har ju även hunnit på simmning o powerwalk, bra där!
Åter till maten... Jag måste säga de att mina påhitt om goda nyttiga matalternativ ligger på högvarv just nu, kommer på nya goda saker hela tiden, som dagens rätt blev squash , ärtor,räkor o ägg stekt i vitlökssmör. Hur enkelt,gott o nyttigt som helst!
Det ända som måste bättras nu är mitt godis/kak ätande, det går ju fan inte att låta bli om man har ngt smarrigt i skafferiet får fan rycka upp mig nu o skippa den skiten i veckorna, blir bara besviken på mig själv.

Dagens middag (tips):



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0