Pperfect!

Sträva inte efter lyckan genom att försöka vara perfekt!
Ingen kommer någonsinn kunna bli helt perfekt, alla har sina fel o bristningar...Tro mig ni vill inte vara perfekta!
Låter som om jag sitter och påstår att jag är perfekt men nej det jag menar med det hela är att om du alltid ska vara perfekt får du inte ha dina dåliga dagar, du får inte visa din slappa sida allt ska alltid vara tip top och du måste leva upp till det folk kallar dig!
Så vill inte jag ha det, jag har mina fel o bristningar jag också, jag vill inte vara helt perfekt för då hade folk inte uppskattat det fina jag har!
Och glöm inte, Ingen kommer aldrig att vara perfekt! Sant så sant!

Nog om det...
Dagen har varit riktigt slapp, har jobbat bara ett par timmar idag mellan 10-12. Det var tvätt som behövde strykas o hängas på plats! Ja det var ungefär det jag hade och göra idag , kan inte påstå att min Tisdag har varit sådär jätte jobbig!
Så efter en förmiddag med arbete begav jag mig vid halv 1 tiden bort till Yosefine där jag spenderade 1 ½ timme ute i solen med Fun Light , skitsnack o en bra bränna, Sånna dagar vill vi ha fler av! och tur som jag har kommer både Onsdag o Torsdag se såhär slappa ut då jag redan gjort det mesta av veckans sysslor! Känner mig grymt Flitig(A)...
Ikväll blir det slapp framför tv:n men först en Powerwalk!

Kärlek♥ //S

Jobbar på färgen iaf, har kommit en bit på vägen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0