Roollliing in the Deep

Har haft en galet slapp Söndag men har vart grymt skönt på ett sätt också då¨jag varit i princip halvsnurrig hela dagen.
Vaknade runt 12 tiden gick upp o fixade mig lite frukost o sedan gick jag faktiskt och la mig igen och kollade både på Pirates of Caribbean o A Walk To Remember bra filmer vill jag lova.
Gick upp vid halv 3 någongång och tog världens längsta dusch för att piggna till vilket jag inte gjorde hah. Yosefine ringde medans jag lagade mat o snackade med henne någon timme i tele, blev prat om Bio först o sedan filmkväll här vilket inte blev av sen då de andra 2 inte kunde som skulle med.
Hur som helst blev maten ialla fall jätte god , åt de rester som blev över från i Fredags. Skönt att slippa ställa sig och laga något.
Nu sitter jag bara här och väntar på att Mästarnas Mästare ska börja o efter det blir det Big Brother SöndagsLive på Webben, helt okej avslut denna Söndagskväll, Men först blir de träning.

kärlek till er♥

Som sagt , slapp som faaan....
Dagens artist tips- ADELE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0