Tidig Tisdagsmorgon!

Godmorgon, är lite för trött för mitt eget bästa idag och vädret är så sämst, Regnet bara fossar ner utanför fönstret...Ingen rolig dag att vakna till må jag säga...
Fick böra 1 timme tidigare idag då jag har hand om Agnes tills imorgon eftermiddag, föräldrarna är bortresta så jag får rycka in :) Och duktig som ungen är låg hon vaken när jag kom upp o väntade så snällt för hon ville inte gå ner o väcka mig...Men sa till henne att imorgon får hon komma o väcka mig om hon vaknar tidigare..Men men....Mycket har vi hunnit med denna morgon iaf , vi åt gemensam frukost, diskade och fixade akvariet, vattnade blommor, plockade ut o in i diskmaskinen o kollade barntv.Så nu har jag absolut ingenting att göra så ska snart gå o lägga mig ett par timmar och sova har en hel del sömn att ta igen ska jag tala om.

Helt okej Tisdag må jag säga och på schemat står det tvätt och mangling inte speciellt mycket vill jag inte påstå...

Kärlek ♥
2 dagar kvaaaar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0