Torsdag,1 vecka kvar

Har inte hunnit sätta mig vid datorn förrens nu eftersom jag jobbat hela förmiddagen. Eller tja nästan hela ialla fall.

Torsdag idag, vilket också innebär vecka kvar tills min fina familj kommer hit på besök, dock inte hela då bror har massa plugg så han kan dessvärre inte följa med, men bästa mamma o pappa kommer hit=) Ska blir grymt kul!
Hur som helst, idag har jag städat , tvättat o gjort rent akvariet och nu har jag precis hunnit göra mig iordning och tänkte stoppa i mig 1 ägg o 1 knäckebröd till lunch innan Yosefine o Maria kommer hit o plockar upp mig för vi ska spendera ett par timmar på CC tillsammans, ska bli mycket trevligt!
Det är väl ungefär vad jag har att bjuda på såhär långt!

Kärlek ♥

Dagens klädval:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0