För helvete!

Kväller. Har lite folk här på besök! Jesper,Simon, Sara, Fredrik, Kim, Nicklas, Robert och Björn närmare bestämt. Eller ja snarare jag o brorsan som har dessa finingar på besök, höhö!

Började med middag, tacos i skål jag , Sara, Oskar och Kim. De andra dök in runt 7 lagom till fotbollen . Kalmar mot Malmö . Såg bra ut till en Början men slutade i ett katastrof resultat 2-0 till Malmö.... Men min fina fick spela nästan 1.15 min va kul och se!
Vi får se vart kvällen tar oss jag ska iaf hem till M om en stund för att sova där o vara där när han kmr hem. Vet någon som inte kommer vara alls glad men ska göra så gott jag kan ;) hehe

Nee dags att kolla Magnus Betnér!!!
Puss <3

En bild från dagen på mig o min snygga vän:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0