Morsning korsning!!

Trött då.. Fy helvete vad jag har sovit dåligt inatt. Att ligga enbart på rygg i sova o veta att man måste ha koll så man inte vänder sig åt sidan eller lägger sig på mage ja jag säger då de.. Det var iaf ingen natt med mycket sömn dethär.

Ligger fortfarande nerbäddad o dricker morgon kaffet. Nanna kmr hit om en halvtimme för lite frukostmys o för att hämta lite cv som jag ska skriva ut åt henne. Trevligt!
Efter de blir de stan för att handla mammas 50 års present samt se om man kanske kan hitta något fint till sig själv, sparar mig egentligen till vi ska iväg utomlands den 26 april( kan inte skriva vart då de ska bli en överraskning för mamma som fyller år )men hur som helst en Lunch är också inplanerad i eftermiddag.

Dags att kliva upp snart tro!
Hörs senare. Pussen <3

Godmorgon fr. Sängen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0