SkärTorsdag

Godkväll!

Vet att det är lite dåligt med uppdatering nu, men ska försöka bli bättre! Jag lovar.
Haft en bra dag ,vakna redan halv 9 o låg kvar i drog mig en stund. Blev duschen o in till stan till klockan 10 för att möta upp Hanna som är hemma från Göteborg , mycket trevligt i välbehövligt att träffa den tjejen. Hon är saknad! Men snart kommer hon hem över hela sommaren!!!! Bäst.
Drog vidare upp till min pojk för att hämta en pajform .
Vidare hem städa, baka o tillbaka till stan för en kaffe på le croissant. Mysigt!!!!

Mötte upp Nanna vid 3, blev sällskapa henne då hon skulle käka. Lyckades övertala henne att följa med till gymmet också, lovade henne ett monsterpass o det va precis det hon fick ;) höhö
Hem, duscha o sen kom mitt hjärta hit på mat o mys med familjen! Nu kollar de andra fotboll o jag sitter vid paddan;)
Dags att avrunda här, ska hem till min fina nu.

För övrigt vill jag tacka alla för en kanon bra utekväll igår o nu har jag ordnat jobb med! Life's good;)
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0