Bra tid, bra liv, bra strid..

Hej.
Lite piggare nu och lite mer medveten om vad jag heter. Känns bra!
Kom nyss hem från stan, har varit på arbetsförmedligen en sväng och träffat Nanna. Eller ja hon kom hit vid 11 typ o vi käka havregrynsgröt till frukost innan vi tog en rejäl promenad bort mot arbetsförmedlingen, hon skulle hem till mormor o jag dit då.
Stack o snacka lite skit med Marcus på vägen hem, välbehövligt o bra kan jag säga er. Hade dock inte lust att stanna allt för länge eftersom jag tydligen "alltid" hänger på kvasten.
Hur som helst...

Käka just lite lunch, blev två mackor med ost. Gott? Njaaeee vet inte.
Ska lägga mig o kolla ett par avsnitt av Paradise Hotel är tanken, sen blir styrka o kondition på gymmet. Måste dock va hemma till 5, tänkte laga maten idag, blir Spaghetti cabonara, Yummi...
Jag känner att jag bara svammlar just nu......

Pusss!
Dagens Me:...Slutar skriva nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0