Fettisdagen!

Godkväll...
Har haft en lika bra dag som alla andra dagar . Började med sovmorgon till 10, gick upp gjorde sig iordning som vanligt och begav sig in till stan o mötte upp Sara en snabbis.

Va hemma runt 1, Nanna kom o vi käka jordgubbar/päron/Blåbär till lunch, mysigt o hur gott som helst..
Bestämde oss för att unna oss varsinn semla på holmgrens också, så blev en sväng dit där vi snackade om välbehövliga ting.
Är ju liksom fettisdagen, bara en gång om året.
Kom hem,kolla gårdagens bigbrother avsnitt o  ställde mig o laga mat.... Mamma o Pappa fick blodpudding medans jag själv lagade mig en lite nyttigare matvariant som bestod av gröna ärtor o bacon. MUMS.

Ligger nu i en såkallad matkoma, ska strax ta en promenad med mamma, sedan vidare direkt till gymmet.
Hörs senare maybe.
Puss <3

Mitt o Nannas kaffe o fruktmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0