Lördag 18/2.

Go´kväll!
Sitter o lyssnar på musik. Har haft en kanon lördag.
Började med frukost runt 10 , gjorde mig iordning, mixade lite med mina nya plagg o fick på mig en snygg outfit.
Drog in till stan runt 1 o fika med Nanna, tog en kaffe på munk o muffin, gott!
Kom hem runt 2 , kollade klart på matchen mellan KFF-AIK . O vann gjorde dem också, bra jobbat grabbar.
Kollade ett par avsnitt Paradise Hotel innan jag stack till gymmet o körde ett ordentligt pass, 30 min  styrka 30 min kondition. Kändes riktigt bra kan jag tala om.

Kom hem, duscha o hjälpte mamma med maten, den står i ugnen nu, klar om 10 ungefär. Blir min favvo Västerbottenlax med ugnsstekta grönsaker. Mums!
Även denna kväll skippar jag utgången o stannar hemma känns riktigt bra faktiskt för jag ska göra betydligt roligare saker. Blir melodifestivalen med mor o far innan jag beger mig bort till M runt 9 tiden då de kommer hem !
Bra lördag!

Puss <3

Nya gymkläderna o en lagom taggad mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0