Måndagskväll.

Aj, Har lagom ont, fruktansvärt ont om jag ska vara ärlig.
När jag går ser de ut som jag är stelopererad eller något helt annat, ni får tolka de hur ni vill när ni ser mig, men en sak kan jag lova o de är att gå det kan jag fan inte...
Trodde de skulle gå över då jag värmde upp rätt länge på dagens pass och inte körde samma muskelgruppen. Men icke, de hjälpte inte ett skit, blev värre.

Så ligger nu nerbäddad i sängen som en stel jävla pinne o orkar inte röra mig, gör för ont. Ska se om jag kan övertala mamma att komma in med en kopp kaffe, en smoothie o lite ananas om en stund, annars får jag väll fixa det själv..Suck(A) Nae jag går o fixar de själv, annars kommer alla bara klaga på att jag är bortskämd..
Nej dags att ta kväller.

Och med denna måndag avklarad fastställer jag nu att jag har en diagnos; Träningsnarkoman.
Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0