Mot gymmet, löp 40 min..

Go´kväll.
Ligger nerbäddad i sängen under filt o har elementet på högsta gradern. Det bär mig emot att behöva gå ut i kylan o till gymmet, men springer mig varm på löpbandet lika snabbt skulle jag tro. Ska öka från löp på 30 min till löp på 40 min.
Går in för detta nu, fifan vad fit jag ska bli.
Hur som helst...

Efter gymmet blir de hem o duscha en snabbis innan jag ska iväg igen.
Överlycklig över att de äntligen är Tisdag, de gör mig glad att de kmr hem idag! Oehört glad.
Livet känns genast lite bättre må jag säga.

Så ni lär inte höra mer från mig här idag...... Hörs imorgon igen o ha en bra kväll, för de ska iaf jag ha ! ;)

Mot gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0