Puss Onsdag.

Sorry att jag inte bloggat än. Men nu så kommer ett inlägg. Dock inte särskilt spännande, inte heller så innehållsrikt men ändå så förbannat mig bara!
Vakna upp halv 10 idag, laga frukost äggröra o bacon. Eller tja ska väll inte säga att jag hjälpte till jätte mycket men ändå liksom. Fick i mig dagens viktigast mål iallafall!
Drog mig hemmåt runt 11, Nanna kom vid tolv. Vi tog en Pw genom hela stan samt en lite kyrkogårdspromenad blev de också, mest för att jag skulle kolla till en väns Mamma o systers grav. Var lite sorgligt att vara där, för iår är de 6 år sedan de fruktansvärda hände så att säga.

Har även hunnit med att träna idag, kom faktiskt nyss hem. Nu ska jag strax bort o blii fejk brun, ska lägga mig i den såkallade cancer bubblan med rör...Dvs solariumet...
Har faktiskt inte tid att skriva så mycket mer!
VI hörs.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0