Roooouuummppa!

Måndag. Har hunnit med relativt mycket.
Vakna 9 typ, låg kvar o drog mig sisådär en timme innan de blev frukostkäk. Havregrynsgröt med blåbär o kiwi. Gott!
Gjorde mig iordning, Nanna kom vid 12 på kaffe, fixade lite med cv, snacka o hade oss. Gick mot stan vid 2 för att hon skulle fixa praktikplats o jag skulle vidare mot en resturang där jag sökte jobb, man kan ju hoppas lite iallafall. Trött på att bara vara hemma och inte göra ett skit.
Va lite kallare än vad jag väntat mig ute idag så blev direkt hem, stoppa i sig lite lunch. Ska snart dra på mig träningskläderna igen...
Blir  först en fika med Sara sen direkt vidare till gymmet för ett rygg/arm o axel pass.

Ja som ni hör är jag lika flitig som alltid. Nja nästan iallafall, Dags att göra lite körskolefrågor innan jag ska dra.
Puss <3

FRUKTANSVÄRD TRÄNINGSVÄRK I STJÄRTEN IDAG!!!!!!-.-
Ni får en rump-bild till detta inlägg , varsegoda;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-02-27 @ 15:02:42
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0