Spa-Dag med Mamma!

Söndag.
Helgen bara sprang förbi. Men har haft en toppen mysig helg!
Fruktansvärda dagar= Söndagar, men denna söndag har ändå varit helt underbar. Vakna upp av klockan som ringde kvart över 8, mamma hämtade mig borta vid baronen för vi skulle vidare på dag-spa(En julklapp som jag nu använde). Hade det hur bra o mysigt som helst.
Fick bada, basta, massage o såna ting hur mycket vi ville från kl. 9-11.30, avkopplande o behövligt. Fanns även oehört goda tilltugg såsom nötter, frukter, te, smaksatt vatten m.m att småäta på under tiden. Vid halv 12 hade vi ansiktsbehandling, och fy helvete vad gutt det va, man känner sig faktiskt fräsch, riktigt fräsch.

Gick o gjorde oss iordning inför lunchen efter denna o det va en helt fantastisk lunch, Salladsbuffé, förätt, varmrätt o dessert. MAGISKT! Åt tills jag nästan spydde upp allt igen, sjukt gott!
Vi var väll hemma igen runt 3, då ringde Nanna o ville ta en kaffe o mat, men jag som just ätit tog bara o köpte med mig en kaffe på munk o muffin medans vi satt på donken så hon fick i sig lite mat. Hade en välbehövlig pratstund som vi alltid har. hehe.
Gick vidare direkt till gymmet, körde ett ordentligt styrkepass ben/mage, gick hem o nu...tja borde städa rummet men hamnade framför datorn o paradise hotel istället. NEJ DAGS att städa, Mamma blir arg-.-
hehe.

Puss <3

Bilder fr. dagen:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0