Underbar dag i Göteborg!

Godkväll.
Dagen började klockan 04.45, gick upp, gjorde mig iordning o gick mot tåget tillsammans med mamma 05.30.  Hittade våra platser som vi skulle o rullade iväg runt 6 tiden. Gjorde diverse saker på tåget såsom sov, spelade på ipaden o roande oss.
Var framme i Göteborg 10, gick till starbucks tog en fika, det är så sinnes sjukt gott.
Gick sedan på stan o handlade massor med grejer är förbannat nöjd må jag säga. Runt 4 satte vi oss på en italiensk resturang där jag käka lasange o mamma någon pasta grej med congac smak o grejer. MUMS!
Fortsatte att shoppa lite efter innan vi begav oss mot stationen för att ta tåget hem kl. 18.07.
Kan inte säga annat än att att jag verkligen har  haft en kanon dag  o fått med mig totalt 9 plagg, 1 klocka o 3 smycken. LYCKLIG!

Lite kortfattat om dagen.
Dagen i lite bilder:
Mina inhandlade plagg: 3 par trosor, skinnväst, grönt linne, halsband, 2 örhängen, virkad väst/topp, Jeans, tränings sportbh, träningsbyxor korta o klocka.
ÖVRIGT:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0