Bra start

Tisdag.
Vaknade runt halv 10, skulle gå upp o hämta tidningen och möts av en ordentlig överraskning. Mamma o pappa hade gjort en lite bricka med kaffe,bulle o brevid låg tidiningen lika fint. Och ni underar då säkert varför!
Jo jag har faktiskt namnsdag idag, Stina finns ju inte med i kalendern så mamma o pappa gör en liten rolig grej av att när det är Maria som har namnsdag då de är mitt andra namn.
Så grattis till mig idag!
Dagen började väldigt bra så att säga.
Låg kvar o drog mig tills 11 då jag gick upp, käka frukost som blev Havregrynsgröt med ananas. Gott!
Gjorde mig iordning , drog på mig träningskläderna o begav mig ut på en 40 min lång pw, stannade även förbi lindex o handlade ett par knästrumpor på hemvägen.

Nu håller jag på tvätta åt mamma, hjälpsam som jag är. Ska snart sätta mig och plugga lite. Innan dess kolla upp historia kurs o samhälle B kurs på komvux. Dags att börja tänka framtid!
Se på nu dyker snart solen upp också. Varmt är det också!

Våren är välkommen med kärlek!
Dags att göra sig iordning, slänga i sig en smoothie o in till stan för att köpa mascara o ögonskugga.
Bye <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0