Goa tider

Tjeena!
Trött idag..ute igår med mina 2 snyggisar Nanna o Nicke !
Började med lite förkrök hos mig då även Sara var med.
Drog in till stan vid 11 tiden o direkt till The Sign. Lite folk till att börja med men de droppade in mer o mer under kvällen/natten.
Va nog en av de roligaste kvällarna på länge... Spela black Jack med Nicke o sen fick jag testa med en polacks pengar, vann men spela upp allt igen....så typiskt mig..förstörde mig själv med att röka en cigarret o skämde ut sig på sms........men kvällen sluta bra trots allt...
Avslutades med kebab tillsammans med Sara Agnes o Johan, en trevlig prick vi ragga upp påvägen till olearys;)
De va la min kväll i stort sett! Trevlig o oerhört bra, trots allt dumt!

Idag vakna jag 11, låg i drog mig till 12... Städa rummet o mötte Simone för en kaffe på Nilssons! Ska käka strax vid 18 blir de gymmet o sen fotboll , Kalmar FF-FC Köpenhamn!
Adjööö:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0