Tisdag..

Go´kväll! Nyss hemkommen från dagens andra vända 2 gymmet. Blev ett dubbelpass idag. Kondition på morgonen o styrka nu ikväll. Känns bra har äntligen kommit tillbaka efter min eviga förskylning så vikterna känns bra och resultat börjar så smått märkas. Har annars haft en bra dag, pluggat lite, tvättat och umgåtts med fina Nanna. Fick ett trevligt samtal idag också, så blev snabba puckar o in på anställningsintervju. Får svar imorgon, Men lät positivt! Annars har jag väll inte gjort super mycket...Kan ju berätta om en stackare idag...Puh, blev nästa lite rädd. Stod o vänta på Nanna vid Hm o då kommer de fram en äldre man o säger Han: Får jag fråga dig en sak. Han ställer sig väldigt väldigt nära...o är knäpptyst. Jag : Vad ville du fråga?!?! Han: Vad finner jag lyckan här i livet? Små springer därifrån smått skrämd. Men nu i efterhand. De e ju synd om killen! Adjööö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0