Trött eller!?!

Kaotisk morgon måste jag säga... Dör lite!
Sitter nu med en kaffe i handen o har lugnat ner mig. Har ett kapitel kvar i körskoleboken som måste göras, orkar jag? Knappt.
Har hunnit med en del idag.. Packat, sovit o funderat. Bara bra saker.
Drar till Göteborg imorgon och ska spendera helgen hos min fina, Ska bli super mysigt o välbehövligt:)

I övrigt så händer väll inte så mycket. Va ute igår , var kul men inte mer än så är trött på att gå ut, är trött på alla människor ute och det är så kul när de kmr fram ngn o dom tror att dom ska få ligga om dom bjuder på en drink. Dö säger jag..vilken mogen nivå! Roande iaf!

Dags att ägna tid åt böckerna. Sen blir de körlektion! Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0