Allsvensk premiär

Tja!
Sitter här framför tv:n väntar på att allsvensk premiär, Kalmar FF - Sundsvall. Min fina sitter på bänken då han varit skadad o just är tillbaka igen, men får förhoppningsvis hoppa in:) annars ser startelvan bra ut! Hoppas på vinst! 10 min till avspark.
Har varit ordentligt flitig idag. Började dagen halv 9 , kändes konstigt att inte vakna upp hos älsk. Började med en 40 min lång morgonpromenad, kom hem fick frukosten serverad o la mig o kolla bigbrother! Drog med brorsan bort till Carro för att mata katten o direkt vidare till gymmet. Blev ett kondition/mage o ben pass.
Blev duschen hemma, göra sig iordning o in till stan med mamma o uträtta ett par ärenden:) mötte Nanna på en fika o nu hamnade jag här.
Nu börjar matchen,puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0