Dåligt med bloggandet.Skyller på ..

Ojdå.
Börjar bli riktigt dåligt med att blogga nu.
Men jag försöker hinna men det dyker hela tiden upp andra viktigare saker.
Orkar defentetivt inte skriva vad jag gjort alla dessa dagar, då det inte är jätte många saker! Så sammanfattar istället dagen lite kort...

Vakna upp hos min man vid 8, låg kvar nästan en timme o hade det gött. Gick upp, laga frukost och chilla med en kopp kaffe i handen framför tv:n. Biggest Loser.
Jag stack o träna vid halv 11 , körde mage/ben, börjar ta sig o visa resultat nu. Drog hem till min fina igen där jag hämta lite grejer innan jag drog mig hemmåt för en dusch.
Pappa kom hem efter mig precis, vi drog ut och övningskörde över till Ölands köpcenter. Jag storhandla åt M o pappa skulle ha något särskilt vin. Gick snabbt o enkelt.
Nanna hörde av sig om lunch, så mötte upp henne o tog en kaffe medans hon käka. Alltid skönt att få prata av sig lite med den kvinnan.
Kom nyss hem, käka äggröra o macka. Nu blir det fram med körskoleböckerna och sedan tar jag fredagskväll hos min pojk.

OBS: Stina Hallén har ändrats sin relationsstatus från Singel till I ett förhållande!

Det ni, jag är så lycklig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0