Fotbollssöndag..

Hade en V75 o fotbollslördag igår. Riktig höjdar dag;) Höhö , vann gjorde dem inte heller , va pappa o min fina som hade tippat.

På Kvällen hade jag o M lägenheten här då mamma o pappa va hos gäster. Vi laga mat ,baka chokladbollar och hade bara en super mysig kväll med film o så.
Sov hemma hos honom , tog sovmorgon till halv 10 idag. Egentligen var ju klockan bara halv 9. Ni har väll inte glömt och ställa klockan ,1 timme framåt...

Ställde oss och laga frukost. Mös sedan upp i soffan framför Lotta på bråkmakaregatan medans M drog o körde ett pass på gymmet :)
Själv går jag nog dit senare!
Drack kaffe när han kom hem. Sen blev de ägna lite tid åt tippningen. Återigen fotbollssöndag-.- hehe....
Käka lunch vid 1 o sen begav vi oss hem till mig och nu sitter min pöjk o pappa o kollar AZ- RKC !!!
Jag ska hoppa in o duschen o göra mig lite fräsch.
Puss <3

Kollakolla kolla... Jag har tippat idag. Hoppas jag vinner en slant ;) dagens tips:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0