Fredag, äntligen helg!

Godmorgon!
Ligger här i sängen o myser i den gigantiska tröjan jag fått låna av M nu när han är iväg. Har precis käkat lite frukost, havregrynsgröt med banan o kanel samt en frukt o fibrer macka med skinka. Bra start!

Ska strax hoppa in i duschen, ska ut o gå med Sara o hunden som hon passar vid 12. Blir träffa Nanna sen vid 2 och vid 3 blir de bort till ... där jag förmodligen har fixat mig både jobb o praktik. Känns gött att något händer!
Sprang även på min gamla chef fr. leksaksaffären i Onsdags, då jag även där blev tillfrågad om jag vart intresserad av sommarjobb. Och givetvis var jag de. Älskar både affären o arbetskollegorna där! Så sommarn kan ju inte bli bättre om jag nu får jobb hos dem.
Livet leker så att säga, jag är nöjd mycket nöjd.

Och se på tusan, nu skiner ju solen också, underbart, kan inte bli så mycket bättre.
Dags att dra på sig en vårig outfit o sedan dra sig mot stan för att möta upp min fina vän.
Hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0