Fröken bagare!

Har inte haft tid att blogga idag. Har haft fullrulle med bakning.
Började med att gå o handla allt som saknades, sen var det bara o sätta igång. Började med kanelbullar, gjorde även en extra stor  påse till min favorit som jag tänker parkera i hans frys när han kommer hem igen.höhöh.
Medans degen jäste o höll på så gjorde jag äppel o chokladmufiins.
Så allt var lagom klart till bullarna skulle in i ugnen.
Kände att jag ville baka mer så ställde mig och gjorde cookies också, blev klar nyss, passade på att laga mat under tiden. Blev ris,kassler o sås. GottGottGott!
Kan inte annat än sammanfatta dagen som fröken flitig!!

OCh mer flit ska de bli. Ska strax bege mig ut på en promenad sen blir de direkt bort till gymmet för ett ben/Mage/Rump pass.
Ikväll blir de förhoppningsvis skype från  Cypern och bara ta de allmänt lungt framför BB.
Dags att göra något!

Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0