Gaderobsrensning och diverse...

jahaja sedär.
Då har jag både hunnit med de ena o de andra.
Städningen är klar. Till 100%. Städade även klädgaderoben o tog fram alla vår/sommarkläder jag lagt undan såsom långklänningar, jeansjacka, shorts i mängder o färgglada linnen.
Upptäckte ändå att jag mest bara har svart vitt, grått, beige o sådana tråkiga färger. Får bli att köpa lite färgglada saker snart.
Efter städningen blev de gå in en sväng till stan, sjukt väder ute så tog på mig endast blåjeans o ett transparent linne. Frös inte ens lite!
Köpte med mig Keso o advokado hem som jag kan ha o smaska på ikväll istället för äckligt, onyttigt godis, Göttt.
Kläder blev de inga köpta iaf, höhö.

Dags att dra sig ut för dagens andra lång promenad o sedan stanna till på gymmet för ett rygg/biceps/triceps o axelpass.. Jag är redo är ni?!?
Puss <3

Gaderoben är i sin ordning..., samt dagens mig

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0