Inte hunnit kika in här.

Tisdagkväll.
Har inte hunnit blogga idag, min saknade kom hem från en veckas träningsläger på Cypern inatt. Så började dagen med att köpa med mig lite frukost o åka hem till honom. Käka o städa av köket då jag själv tyckte det såg extremt skitit ut.
Drog hem till mig, drack kaffe, käka lunch o tog de sjukt lungt. Drog vidare mot stan vid 4 tiden då de blev handla presenter till Minella, Fagge o Nettans nyfödda dotter. Hur söt som helst!
Dem kom på kaffe o bulle runt 5. Fick även hålla i denna sötnos, hu så liten, men så söt!
Hem till mig igen när dem åkt för lite häng hos Mor o Far. Pappa o M kollade ishockey medans jag halvsov o prata med mammsen. höhö!
Tillbaka hit vid 8, jag laga middag till oss och nu ikväll kom Mats o Jörgen hit på paj o fotboll!
Det är min nyttiga dag i en kortfattad text!

Ciao ≤3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0