Lördag

Lördag, haft fullt upp!
Saknar min fina som är i cypern o gottar sig med träning o fint väder.
Haft en toppen lördag änsålänge . Vakna runt halv 10, blev serverad frukost av mor o far. Har de allt bra jag.
Hoppa in i duschen gjorde mig iordning o spenderade ett par timmar på stan. Blev kolla lite skor till pappa samt testa en jacka jag kärat ner mig i på rågårds. Sjukt fin men måste fundera lite till!
Vi stannade även till o fikade på ett skit mysigt café, därr kommer jag nog hä'nga lite oftare än på holmgrens kommande tid, för hu vad mysigt det va!

Kom hem för en stund sedan, käkat lite lunch blev smoothie o macka.
Hinner inte skriva så mycket mer, ska dra mig mot gymmet men först blir de en promenad.
Kvällen bjuder på mys med familjen o melodifestival final. Skulle egentligen på Palace ikväll o se svenska björnstammen, men min fot mår inte 100 % så lika bra att vila upp den så jag snart kan köra fullt ut på gymmet igen.
Dags att dra sig, adjö....

Mor o far på fiket samt dagens outfit (nya tröjan):

Kommentarer
Postat av: opi

vad är det för fik? :D

2012-03-12 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0