Måndagskväll!

Godkväll,
Lovade ju att slänga in ett inlägg här nu ikväll. Saknar er läsare lite. hööh!
Har inte gjort jätte mycket idag, började dagen med att vakna upp hos M. Käka frulle, kaffe, oväder o tvchill. Bra start på dagen så att säga!
Drog hem vid 12 tiden, laga lunch. Äggröra o bacon med skinkmacka! Kollade nätet lite o drog mig bort mot mitt andra hem, dvs gymmet!Körde ett förbannat hårt styrkepass mage/ben. GöttGöttGött...
Hällde i mig en proteinshake snabbt som fan, hem duscha o åter in till stan för att möta upp Sara för tidig middag. Blev en sallad hos Markus på Munk o Muffin. Alltid lika gott!
Drog på teorikurs direkt efter, höll på en timme ungefär, landsväg o motorväg gicks igenom. Relativt lätt måste jag säga.
Direkt hem, hämta cheesecake o hem till M där de nyss blev kaffe! Gott.

Inget mer o säga, Ha en bra kväll fint folk!
Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0