Nu tar jag helg!

Hej,
Haft en bra dag, umgicks med Sara o Rocky(hunden) fram till 2, blev att köpa med sig kaffe från munk o muffin o ta en långpromenad i de någonlunda soliga vädret. Mysigt!
Träffade även på en lite unge som vart hur glad som helst i hunden, hon stod o mös o skrattade i minst 20 min. Söt liten tös!
Drog hem o lämnade hunden o gick vidare till hm där jag hittade ett par ursnygga stay-ups string dvs string man ska sätta ihop med stay-ups. Även en ansiktsmask fick följa med hem därifrån.
Sprang upp på bikbok, hittade en favorit tröja jag länge velat ha på rean, den fick också följa med hem, så blev frukansvärt nöjd med dagens shopping.

Mötte Nanna vid 2, drog bort till Gina där hon köpte en ur snygg klänning, vidare till Holmgrens för en fika. Tog en fruktansvärt god tobleronekaka. Yummi!
kl 3 var de dags för möte på .. , hoppas på att få jobb där nu. Iallafall praktik som sedan leder till jobb. Vi får se.
Drog hem, sov en timme, började med maten som blev tacos idag. Gott!
Tog en promenad med mamma nu ikväll för att handla lite godis o sånt skit.
Nu tar jag helg, dags att plocka fram 1 kg hemmakväll o mysa ner sig i soffan hos mamma o pappa. 3 dagar kvar sen kommer min saknade hem <3

Hörs imorgon, Puss

KÖPT!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0