Ny SommarKlänning

Godkväll,
Sitter o käkar frukt o kollar let´s dance! Rolig Fredag..  Saknar min fina, som jag nämde tidigare är han i sundsvall o laddar upp för imorgon är det dags för allsvensk premiär. HejjaHejja.

Sen senaste inlägget har jag inte gjort allt för mycket. Var och träffade Nanna på stan en sväng, vi tog en kaffe o snackade massa välbehövlig skit!!
När jag kom hem tog jag mig en macka o en powernap innan jag drog mig bort till gymmet och körde ett ordentligt konditions o rygg pass.
Gick hemmåt, höll på skrämma livet ur en pensionär, men bad om ursäkt höhö...Typsikt mig!
Blev proteinshake och duschen. Lyssna på Älsk som var med på radion samt sällskapa mammsen när hon laga fruktansvärt god fredagsmat, Lax. Mums!

Nu ska jag snart krypa ner.
Puss <3

Min fin fina klänning jag fick av min älskade idag. Tack, du är bara för underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0