Onsdag. Redan?!

Godmorgon!
Äckligt bra väder idag med. Inte exakt lika varmt, men fortfarande väldigt varmt!
Måste dock spendera den närmsta timmen inne då körskolan o teorin måste bli klar. Men såfort jag gjort klart testet ska jag göra mig lite lunch. Smoothie o macka o sätta mig o läsa i boken utomhus.
Senare , runt 2 tiden blir de till att träffa Simone på en fika o lite spring i affärer på stan o ikväll blir de även träning o långpromenad! Like Like Like!

Hur som helst.... Började dagen med att vakna upp av att min fina låg o kramades med mig, hur mysigt som helst! Låg kvar o drog oss i sängen minst 20-30 min. Skönt!
Klev upp halv 10 tiden, käka frukost och drack morgonkaffet framför tv:n. Slappade o hade det allmänt mysigt helt enkelt!
Jag drog mig hemmåt runt 11 tiden då körskoleböckerna skrek efter mig och han skulle träffa lite lagkamrater samt ha träning klockan halv 3.
NajsNajs!
Nej nu ska jag återgå till körskoleböckerna.
Puss <3

Btw, Fick jobberbjudande i London igår. Som Aupair, Igen!
Men denna gång står jag emot det frestande erbjudandet och tackar nej då jag väljer att bo kvar här. Jag har alldelles för mycket bra människor här hemma jag verkligen inte vill lämna igen. Och speciellt denna gång. Jag tänker inte och vill inte lämna M. Han är fantastisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0