Shopping Måndag.

Goddag. Har inte hunnit blogga idag, eller man skulle nog säga har faktiskt prioriterat andra lite viktigare ting idag.
Började morgonen med den traditionella lång promenaden. Kom hem, tvättade ett par maskiner tvätt åt mamma samt satte mig i spenderade de kommande 2-3 timmarna ute i solen. Iklädd endast shorts o linne! Magi väder idag, som varmast 15 grader. Tack för de väderguden!
Mamma kom hem vid 2 tiden, drog in till stan med henne lite senare då vi letade en vårjacka till mig o en väska till henne.
Slutade med att hon kom hem med en nyinköpt väska o jag 2 par nyinköpta byxor. Hör o häpna ett par RÖDA o ett par svarta. Fortfarande i chock att jag faktiskt köpte ett par röda. Kan inte fatta de själv. Men jag gillar dom. Jag gillar dom skarpt!

Nu har jag lite bråttom, ska vara på körskolan om 15 min, teorikurs...Jag är så trög när de gäller teori så måste gå kurs där någon trycker in kunskap i min hjärna. Annars lär jag mig inte. Så enkelt är det!
Vet inte hur länge det håller på, hoppas på inte allt för länge. Vi får se helt enkelt.
Måste pysa!
Ha en bra kväll!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0