Skatteåterbärings Tisdag!

HejHej,
Den där speciella dagen på hela året idag. Dagen då domen om hur mycket man får tillbaka eller måste betala på skatteåterbäringen.
Fick reda på min svenska idag. I klass med vad jag fick tillbaka förra året. Nöjd tjej! Blir nog en resa eller 2 i höst.
Får i dagarna reda på Norska skatteåterbäringen också, hoppas på minst lika mycket därifrån. Det är något ni kommer få reda på här på bloggen hur det går med den saken!
Annars...
Vakna upp hos kärleken vid 9 , skulle laga frukost och klantig som han är välter han ut hela grytan med havregrynsgröt rätt ut över golvet o över halva mig. Kul-.- Så vart bara o ta tag i städgrejerna och röjja undan. Det blev ju frukost tillslut ialla falla. hehe!
Var kvar o myste tills han skulle på träning, då stack jag hem gjorde mig iordning o iväg på intervju, gick väl okej. Känns inte som jobbet för mig! Men men vi får la se.

Kom hem, sökte mer jobb. Åkte till Ikea när mamma kom hem och köpte lite välbehövliga ting samt ett par nya bordstabletter till M:)
Laga mat när vi kom hem, kolla skatteåterbäringen som sagt o nu ska jag ut på en långpromenad med mamma. Blir ängörundan!
Ikväll blir det hem till min fina pööjk. BigBrother,Kaffe o Cheesecake(A) höhöh.. jag brukar ju få min vilja igenom så;)
Puss <3

Min hembakta cheesecake:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0