SolSolochSol!

Hej,
Hann inte blogga igår tyvärr. Städa o dona med rummet sen var vi på fotboll, träningsmatch mellan KFF-Elfsborg. M skadade sig så vart ingen rolig match. Men de vann iaf o de va ju bra !
Direkt efter fotbollen åkte jag hem till honom o pysslade om honom hela kvällen då humöret inte var på topp. Men vi höll ändå hoppet uppe om att skadan inte va allvarlig så han snart va åter i spel.
Vi var bla här o käka med mamma o pappa , kollade andra chansen o drack kaffe. De va la trevligt må jag säga.
Gick väl tillbaka till honom runt 10 tiden då blev de godis o tv chill som fick avsluta kvällen. Mysigt!

Vakna vid 8 idag. äcklig tidigt. Men M hade tid på röntgen vid 9 så va bara gå upp, käka frukost o sedan säga hejdå. För direkt efter röntgen skulle dem vidare till Cypern på träningsläger. Hoppas fan veckan går fort! hehe.
Och.. Nu i eftermiddag har jag vart o fikat med Sara. Vi köpte med oss en kaffe o kaka från munk o muffin o satte oss nere i hamnen, va sjukt varmt o skönt där.
Nu ska jag snart pysa till gymmet. Adjö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0