Tisdag!

Goddag.
Känns som klockan borde vara mer. Bara för jag har hunnit med att göra så mycket redan.
Ställde klockan redan på 9, låg och kollade gårddagens avsnitt av BigBrother och begav mig sedan ut på en lång promenad.
Gick förbi körskolan också men ingen där, så mailade när jag kom hem och nu har jag börjat om så på måndag börjar jag med teorikurstart. Det där jävla körkortet ska vara mitt innan sommaren, var så säker!
Har även hunnit med att plugga lite samt käkat frulle och pratat med M.
Ja förmiddagen har bara varit bra!

Ska strax hoppa in i duschen, sedan bort till Nordic för att lägga mig i solariet för lite färg. Blir även möta upp Sara vid 13, för lite kaffe o kanelbulle nere vid hamnen i solen.
Ja det är väll de min dag bjuder på.
Hoppas ni får lika fin dag ni <3

Puss

Bild på dagens outfit kmr snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0