Godmorgon, Massa står på schemat!

Nyss vaknat vill helst bara lägga mig och somna om, men de får jag inte för jag ska hinna med en himmla massa idag!.
Klockan är några minuter i 11, så snart bli de att göra sig frukost "hotell frukost kanske de blir" vem vet.
Efter frukosten blir de Städa mitt rum massa usch på de men de behövs verkligen kan jag säga er,
sedan blir de nog lite plugg åtminstonde lite, jag e så trött på skolan ska bli skönt med sommarlov sen, fast då ska man i försej jobba hela sommaren men med min underbara snäll vän R, så de blir kul.

Ikväll är de grillfest på flundran, massor av människor som ska dit tydligen så jag, rebecka och Simåne sticker väl dit sen frammåt grynningen. Vi ska hem till Simåne runt 2 tiden då vi ska käka pizza och göra oss fina.
Ser fram imot kvällen kommer bli sjukt skoj.
BE THERE!

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0