Stan och Invite till Sportify!


Dagen började med att jag och Rebecka åkte in till den "Stora" Staden  Kalmar för att umgås och shoppa lite. Vi hade väl inte planerat speciellt bra vad vi skulle köpa eller vad vi skulle göra där men vi hade i tanke att något skulle i alla fall köpas, och för min del blev de först in på Dillbergs och inhandla Rasmus Elms matlagningsbok, Mycket goda recept där kan jag lova så den rekommenderar jag er att köpa.
Sen blev det som vanligt Rebecka fick släpas efter mig som typ halv bestämmde vart vi skulle gå så tillslut sa jag att hon fick bestämma lite.

De blev att gå till Donken runt 12.30 där mötte vi Lisen o Amanda så vi åt och snackade lite med dom en stund de va trevlans, medans vi satt där kom jag på att mamma snart fyller år så blev att inhandla lite födelsedags presenter åt henne också lite senare..Blev att vandra vidare till Alexander och träffa honom o Jenny en stund trevlans va det.
Vi vandrade vidare till New Yorker där vi kollade underkläder hittade ett par favoriter jag köpte(ni ser dom på bild här nedanför). Rebecka hittade också ett par jätte söta med texten: Little miss Sunshine.....Nu Hade vi handlat klart för idag....
Så vi gick och satte oss en stund på larmtorget i vår fina Kalmar, Riktigt härligt med solsken är det.

Nu sitter jag hemma åt nyss , pappa hade lagat någon pasta rätt som va helt ok!.
Kollade sedan på Andra Avenyn som jag följer del 153 va det idag.
Sitter inne på Facebook,Bilddagboken och Msn nu, ganska jobbigt att göra många saker samtidigt men man vänjer sig som sagt.

Sedan
får jag ju inte glömma och tillägga hur underbart snäll min brors vän Pal va idag, Han gav mej nämligen ett Invite till Sportify som jag har letat efter i flera månader, så nu sitter jag och lyssnar På lite blandad musik Bla, The Killer- Human , Lady GaGa - PokerFace och Alesha Dixon- Boy Does Nothing.

Har
inte bestämmt om de blir gymmet än eller inte men de är sådant som märks. De är bara de att jag är förbannat trött så blir säkert att jag sitter här och lyssnar igenom lite musik på Sportify, Jag är kär i de!.
Och för er som inte märkt, så har jag ny blogg igen(A), denna gången ska jag lyckas hålla igång bloggen. I´m Ready!

//Stina

Kommentarer
Postat av: therese

spännande att följa kmr dt allt bli ;)

haha

2009-04-14 @ 20:57:40
URL: http://ttheresefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0