Fyra dagar kvar!

Nu närmar det sig jul med gran och paket, har du varit snäll endast tomten som vet.....
lallala...
Jaa mer av texten kan jag inte.De jag ville ha sagt med låten va att de är bara 4 dagar kvar till julafton nu:) Wihuu!
Kom precis hem, efter att ha varit ute i skogen o sågat ner en julgran som va awesome. Mycket frisk luft, vilket va riktigt skönt faktiskt, det  behövs ibland.
Idag får jag se lite vad som händer. Målade just om naglarna så får sitta ner ett tag o vänta på att dem ska torka, efter blir de kanske jobba en stund med drinkboken, den kommer bli riktigt nice känner jag på mig.

Ne nu ska jag fixa make-up: en o ja sen får jag se.

Ha en bra 4:e advent:)

//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0