Baaaakis!?!

Oj Oj Oj säger jag bara. Guud så skoj de va igår.
Började med att jag Hanna åkte hem till Simåne där vi peppade satan,käkade chips, plåstrade Hello kitty plåster och Simåne fick födelsedagspresent av mig.
Hon blev massaste nöjd hoppas jag ,de verkade så iaf. För er som vill veta fick hon en tallrik med massa sand i rött o lila, samt ett rött och ett lila ljus, Där på låg de två blommor 1 i rött och den andra i lila. I mellan Ljusen stod de presentkort på Kahrls för hon älskar Kuffe/Teee.

Shiiit jag måste vara lätt påverkad, men de  e bara för jag e så lite(A). Jag va kalas full och de va kalas skoj.
Vi träffade massa roliga människor där allt från ölänningar  till Skåningar..Mycket trevligt gott folk..
Vid halv 1 tiden giick Hanna och Simåne hem,jag stannad kvar och de va lika trevligt de. WIHU!
Idag mår man som man förtjänar, så snart blir de åka in till staden och ta en fika med min bästaste Simåne.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0