1 september!

Bloggen laggade igår så kunde inte skriva något inlägg.
Men igår hände inget speciellt, först skola sedan blev de åka med mamma och morbror till Mormors grav och sätta blommor för hon skulle fyllt år igår<3.
Resultat ser ni på bilderna nedan!

Idag, började med att vi hade projekt och företagande,Servering B, 2 timmars håltimme och till sista projektarbete. Helt okej dag men ganska seeg faktiskt.
På sista lektionen fick jag även försenad födelsedagspresent av Bx och Elin, Fick en rosa kopp och flirt tuggummi, tack underbaringar blev jätte glad:D<3

Efter skolan va jag även uppe på mammas jobb och fick mitt efterlängtade tandsmycke,Kärlek på de.
Nu sitter jag häär ny hemkommen o funderar en massa.....

//kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0