Anton Lavi<3

Men detta är tillägnat till dig min käraste pojk<3
Att älska dig är de bästa jag vet, Att ha dej som min pojkvän gör mig så lycklig för att verkligen veta att du tillhör mig bara mig är så himla underbart.
Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig, mina känslor för dig är så starka så min högsta önskan är ett vi, Du o Jag föralltid <3.
En framtid tillsammans, jag kan se det framför mig, du o jag lyckliga i framtiden.
Jag vill inte släppa taget om dig, du o jag hör ihop de är magiskt.
Att de skulle ta slut finns inte ens i mina tankar, Ett liv utan dig skulle förstöra mitt liv, krossa mitt hjärta o jag skulle nog aldrig bli samma lyckliga person igen.
Jag älskar dig oehört oehört mycket de går inte att beskriva med ord hur mkt det är.
Men jag vet att du vet! Och de är de som är huvudsaken.
Jag älskar dig Då,Nu, Föralltid <3
Anton <3 Stina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0