22 dec.

Nu är denna dag snart över o då är de dagen innan julafton, wihu!
Är riktig taggad på julafton o framförallt juldagen just nu...
Aja, de är ett par dagar kvar.

Idag har jag hunnit med en jäkla massa. Sov typ as länge, sen blev de stressa som tusan, göra miljoner saker och tillslut kunde jag bege mig ut på stan o möta Simone för en fika på Café Nilson o byta julklappar.
Blev stört glad för de jag fick av henne va helt klart de bästa. Hon blev glad för de hon fick av mig också och de va en jäklans tur de.:)
Sen blev de springa lite i affärer innan jag skulle möta upp Hanna och springa yttligare i lite affärer med henne.

Så tack Simone för dom bästaste julklapparna och för du bryr dig om mig hur jag mår och fick mig att må bättre idag. <3
Och tack Hanna för du också bryr dig och får mig att tänka på annat o må bättre.

När jag kom hem från stan bakade jag massa julgodis, blev as gott ska försöka lyckas att inte äta upp allt innan julafton nu bara hihi.
Ha en bra kväll

//S

Dom bästaste julklapparna jag fick:

Victorias Secret body mist, Glittrigt armband, svartvita armband och en MaryKay mascara <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0