Fokii Tävling!

Ja då va de dags för mig att va med och tävla i en av Fokis alla underbara tävlingar.
Har tidigare känt att jag alltid har sådan otur så har aldrig haft mod att vara med. Men nu kände jag att de va dags så gör ett försök:).
Tävlingen gick ut på att skriva varför just man vill vinna och de man kan vinna är en bärbar dator med mobilt bredband.
Så här kommer min version varför just jag vill vinna detta fantastiska pris..
Motiveringen lyder:

En viktig motivering är att jag ska åka iväg i 2 månader på praktik i Göteborg och ska under dessa 2 veckor vara ifrån min underbara pojkvän Anton.Och känner att detta kommer bli fruktansvärt jobbigt och jobbigare blir de om jag är utan internet och allt, med tanke på att personen jag ska bo hos inte äger något internet.
Visst nu tänker ni alla att de finns telefon och visst gör det de. Men att hålla kontakten blir både billigare o enklare för båda två.
Så tänker ialla fall en " fattig" student.
Så i korta drag lyder min motivering att kunna hålla kontakten med min underbar pojkvän som jag tvingas va iväg ifrån i hela 2 månader.
Hoppas du gillar min motivering!
//S Love me I´m Famous<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0