100109

Lördag. Har bara haft en hemma dag idag vilket har varit rätt skönt.Fått massa grejer gjorda som behövdes.
Det är även första lördagen på riktigt länge då jag inte behöver gå och lägga mig tidigt, för det är inget jobb som gäller för min del imon:).
Denna dagen började hur som helst att jag vaknade hos min Älsk runt 11.30 tiden, vi åt frukost, Blev hämtad sen för mamma o pappa var ändå ute och körde.
När jag kom hem va det städa rummet som gällde, möblerade även om en himla massa i rummet och det blev skit snyggt om jag själv får tycka till.
Gjorde även klart alla rester jag har haft i svenskan vilket var riktigt skönt. Nu är de bara Bokrecensionen kvar men den ska jag göra imon när jag har läst klart min super braiga bok "Mannen som gick upp i rök- Sjöwall,Wahlöö".
Älsk kom runt 18.00 till mig och vi har nyss kollat på Robinson, De vaa niice fast A tyckte att det var skit dåligt(mihihi).

Ne nu ska vi snart gå ner och fixa lite dipp och chips. Sen blir de mys, kanske en film vem vet eller tv. Får se lite....

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0