ännu värre...

Ligger i Soffan framför tv:n med datorn i knäet o fryser som fan....
Natten va ett helvete o allt har blivit sämre. Halsen e nästan helt igen svulllen , dock gör de bara lite ont när jag sväljer men fort. tungt o jobbigt att andas. Självklart börjar man bli lite orolig!
Det värsta är att jag måste gå till jobbet nu också Onsdag,Torsdag,Fredag,Lördag....De kommer bli ett helvete känner jag på mig redan nu. Men men mycket gäster o ingen annnan som vill jobba förklarar väl allt. men säger mamma till mig att jag absolut inte får gå så gör jag inte de. För tog febern nyss o den stod på 39 grader, de e rätt mycket.

Orkar inte skriva med är helt slut o har ont i  hela kroppen
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0