De där med klädval!

Dagens Ideal!

Hur vill ni att vi tjejer/Kvinnor ska gå klädda egentligen pojkar?`
Vill ni att vi ska gå som slödder o få den så kallade "Hora" stämplen eller vill ni att vi ska vara modeinriktade..De är svårt att läsa av er , vet ni de?.
En sak är säker och de är att ni är galna?, jag ska inte sitta här och påstå att jag kan allt men en sak kan jag ta mig fan o det är att man går inte ut i vad som helst!
Man hör er säga : Åhhh kolla faan vad sexigt klädd hon är. Men oftast är de dom där bimbosarna som går klädda sådär, dom dära PLATINA BLONDA tjejerna som är så sjukt tröga innerst inne.( Dock inte illa menat mot alla blonda tjejer, jag vet att ni smarta finns där med, men ni klär er inte som slampor för ni har vett innanför pannbenet!)

Jag är ärlig på bloggen så ska inte sittta o säga att jag inte har klätt mig lite för mkt utmanande ibland, men tro mig jag insåg tillslut själv att man måste nog tänka till lite innan man gå ut eller ens visa sig i vissa plagg. Jag har fått blickar, kommentarer av andra tjejer som säger: vad fan har hon på sig?, och har hållt med ibland, VAD FAN HAR JAG PÅ MIG?!?...
Därför ändrade jag stil jag ville inte ha den där stämplen "stående" i pannan...För jag vet de killar jag vet att ni innerst inne hellre har en tjej med Vett innanför Pannbenet än en tjej som lika gärna kunde skippat kläderna o bara gått ut i bh o trosor.

Hade jag varit kille i dagens samhälle hade jag nog ta mig fan hellre valt en tjej med vett än en tjej som bara bryr sig om utseendet.
Jag bryr mig mycket om utseendet men de är inte de som betyder mest i mitt liv utan de är familjen o vännerna. De är stor skillnad på att vara utseende fixerad o att vara UTSEENDE FIXERAD!

Så killar vad skulle ni välja?

Bild 1. Tjejerna som har mode o stil!

Bild 2. Tjejen som har stämplen?O inget vett alls!

df



Kommentarer
Postat av: Rasmus

om man ska va riktigt ärlig så tror jag att dom flesta killar vill ha både och. Man vill ju ha en tjej som ser bra ut, men viktigaste är ju självklart insidan!! Men alla killar vill ju ha en tjej som ser bra ut och om hon nu skulle gå klädd lite för vågat på en bar elr pub så tänker nog dens pojkvän att det e lite för väll mkt, men om dom inte skulle va ihop så tänker nog han tvärtom å tkr hon e skitsnygg....men för mej e inte utseende det viktigaste, det är personligen som räknas!!

2010-10-07 @ 21:36:18
Postat av: a

haha det är bra att du inser hur världen bör se ut för att vara en bättre sådan ;) tjejer kan inte se ut hursomhelst. även om man tycker det är skitsnyggt själv så finns det ändå en viss risk med att gå klädd på för utmanande sätt, det finns som du säger mykcet slödder därute! Jag tycker det är skitsynd att vi killar ofta är så jävla vulgära och tycker att alla tjejer ska vara sexslavar och gå klädda i bara undeerkläderna hela tiden. Det är bara ett tecken på brist på respekt för kvinnans personlighet och intelligens ;) sen kan väl alla ha en och annan fantasi, men det är en annan femma.. :P

2010-10-08 @ 14:26:31
Postat av: a

sen vill jag också gå in på ett annat jävla skitideal som tjejer faktiskt har, och det är att dom tror att alla tycker att modellsmalt är det snyggaste som finns. sånt blir jag bara mer och mer trött på... men det vet ju du haha :D

2010-10-08 @ 14:28:23
Postat av: Anonym

"För jag vet de killar jag vet att ni innerst inne hellre har en tjej med Vett innanför Pannbenet än en tjej som lika gärna kunde skippat kläderna o bara gått ut i bh o trosor." Hmm finns det vettiga tjejer då? ;)

2010-10-09 @ 13:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0